ای ارام جان

هر که امد تاری تنید

تا که کامل شد پیله تنهایی من

ولی تو امدی و از هم گسستی

این پیله سبز رنگین مرا

ای رها بخش شب ظلمانی من

تو امدی و در هم شکستی

این سکوت سخت و سنگین مرا

ای امید بخش راه حیرانی من

تو امدی و ارامش بخشیدی

این قلب سرد و غمگین مرا

ای ارام جان

تو امدی و خلوتم بر هم زدی

و با من خواندی نغمه عشق و سرود پایداری

ای همنوای صبح بیدار من

تو امدی و مرهم شدی

بر زخم دل زهراگین من

ای درمانگر دردهای سینه ام

ای شفا بخش روح من

فقط تویی باعث شادمانی من

تنهایی

وقتی در وداع                                                                                                        

از قلوب  بی عاطفه ی                                                                                                       

بشری به تنگ آمدی .

تنها قلب خسته ی

مرا به یا د آور  که                                                                                                           

همیشه به یاد توست .